lørdag 21. februar 2009

090221





Hei bloggen og alle leserne mine :) Sorry for lite oppdateringer i det siste, men lover å bli flinkere.

I dag har vært en slækkis dag, har ikke gjort så mye mer enn å ligge i sengen og slappet av, spist, hatt det koselig med Hans Olav og sett på tv, vi skal feire to års dagen oppe hos svigers med noe godt å spise, svigermor overrasker oss med noe tenker jeg. Hun er sykt flink til å lage mat :) Å så glad jeg er i svigers :)

Jeg er fortsatt syk, men litt bedre nå. Men var skikkerlig ille i sted, jeg vil ikke fortelle dere hva det er. Men er noe jeg sliter med for tiden ihvertfall.. det går sånn i perioder egentlig. Men vil ikke ha noe fokus om det på bloggen, for jeg har en følelse over at ikke alle vil forstå og skygger fort unna. Og det er ikke så veldig forstålig for det kan faktisk ramme de fleste, egentlig alle. og det er apsolutt ikke min egen feil at jeg ikke kan jobbe, for det er ikke min egen feil at jeg ble syk, men det er noe som rammet meg desverre, mye jeg har opplevd.

Men nå er det NOK snakk om sykdom hehe..

Uansett har jeg mye og se frem til og det burde jeg egentlig tenke mer på. Sånn som f.eks en liten bagatell, men noe som gjør meg glad er at jeg fikk en hente lapp i posten fra yves rocher som jeg skal hente i dag. Der er det en del fint, men husker ikke alt jeg har bestillt, men det får jeg se i dag :) og det gleder jeg meg til :)

Det som er bra med yves rocher er man kan velge når man vil betale, og jeg valgte om tre månder. Så da er det mye lettere og få spart opp penger, jeg pleier alltid å bestille masse jeg. Og sånne basis ting jeg vet jeg trenger, sånn fremover nå kommer jeg til å handle det meste der.

Ellers vil jeg dele med dere at når våren kommer skal jeg og Hans Olav til sverige, egentlig bare en gangs tur, sånn at vi drar tilbake på kvelden, det er kanskje en selvfølge for de fleste å dra dit et par tre ganger i året, men for meg er det en del års siden jeg har vært der, pluss at jeg aldri har vært på det kjøpe senteret vi skal til, skal prøve å få spart sånn 2-3000 til turen. Gleder meg noe sykt. Også skal vi finne på en del til sommeren, kanskje ta båten til Tyskland en tur :) Masse og se frem til ihvertfall, kanskje jeg og mamma tar en tur til utlandet. Kanskje til Eilat i Israel, vi har ikke planlagt noe enda, men vi pleier å ta turer sammen, så blir det vell noe tur med hele familien, og meg, mamma, pappa, broren min og Hans Olav til Romsdalen for å besøke bestemor og resten av slekten.

Og den 13 mars (mamma blir 50 den 14) så skal jeg og familien opp til Romsdalen for å feire bursdagen hennes, sånn at dere vet det at da er det ikke sikkert jeg får blogget så mye, pga dårlig internett dekning, men det er en stund til da hehe..

Men nå må jeg være litt med Hans Olav da :)

Blogges

Ciao <3