onsdag 18. februar 2009

Kosedag med forloveden og hjelp av mamma :)




Nå sitter jeg og Hans Olav og ser på discovery :) myth busters, kjempe bra program :)mamma har vært her og hjulpet meg i hele dag, pga jeg er syk! Hun er så snill :) har hjulpet til litt jeg også sånn at hun ikke måtte gjøre alt alene liksom..

Jeg har tatt det meste med ro i dag, ikke stresset så mye som jeg pleier, det er egentlig godt det og, pluss at nå er det helt strøkent her pga mamma og da er det lettere og automatisk få det litt ryddigere :) hun kjøpte med litt mat til meg også, var noe godt pasta greier jeg tok til middag, noe lettvindt jeg bare kunne sette i mikroen som tok noen få minutter. Har aldri smakt den retten før, men var kjempe god. Når jeg husker navnet skal jeg anbefale den til dere :)

I dag skal jeg prøve å få lagt meg tidlig, får besøk i tolv tiden i morgen, så er greit og være opplagt til da. Ellers skal jeg ta det med ro denne uken og neste, for å komme meg litt..

Håper alle har hatt en koselig dag :)

Blogger en gang før jeg legger meg :)

Ciao <3