torsdag 26. februar 2009

090226




God morgen alle sammen :) I dag er en ny dag med nydelig sol ute, så jeg tenkte å ta meg en tur ut, det blir deilig:) jeg sitter her i rosa pysj og rosa morgenkåpe. Morgenkåpen er fra cubus, og pysjen får dere ikke vite hvor er fra, for det er rett og slett flaut hah..


Den clinique foundation jeg skrev om tidligere drøyer jeg noen uker med å kjøpe, jeg tenkte feil med penger. Så jeg må prioritere litt, takk til hun som hjalp meg i går. Jeg begynnte nesten å gråte for jeg er så sykt heldig! Men nå er det nok klaging på økonomien, var veldig bekymret og la det over på dere, det beklager jeg på det sterkeste!


I dag skal mamma til Israel og jeg ønsker henne all god tur, all lykke. Vi kommer til å savne deg for du skal jo være borte i to uker, men vi vet du koser deg så det er jo kjempe bra :)


Snart får jeg besøk, jeg tenkte å kanskje dra en tur i baken for å få visa kort, jeg har nemlig student kort og jeg er jo ikke student.. så jeg vil ha vanlig visa kort, og det ser så stilig ut. Og da føler jeg meg mer voksen på et vis, dette student kortet er jo for de som er 18 år, som de får da. Så skal man jo få visa kort senere, og det har jeg aldri tatt meg tid til hehe


Ja det glemte jeg å si, jeg fikk to årsgave av Hans Olav i går, en kjempe søt rød liten klapp tlf, som jeg har forelsket meg helt i <3>

Han har jo fått litt av gaven, det var en hjerte pute med bilde av oss to med masse hjerter rundt, den andre gaven får han senere om et par uker ca, den tror jeg han blir kjempe glad for :D


Men nå får jeg starks besøk, blogges


Ciao <3