tirsdag 24. februar 2009

Et must i et klesskap




Har hørt at dette er et must i et klesskap, men er ihvertfall stiler jeg liker.


Her er ihvertfall en liste jeg mener alle burde ha i et klesskap til en hver tid og en hver anledning, jeg er ikke like flink til det, men har en del av dette ihvertfall:


- Nagler, nagle detaljer, men ikke overdrivelse
- Kosedress
- Ola- jakke og ola- shorts
- Smale jeans
- Tights
- Skinn tights eller lakk tights'
- Skinn jakke
- Fuske pels
- Pumps
- Ankel boots
- Støvletter
- Balerina sko
- Zip hood
- Frynser
- Stor veske
- Cluch
- Store smykker
- Band t-skjorter
- Pynte jakke
- Bolero
- Basis plagg som topper ect..
- Noe sort
- Kjoler og skjørt
- Skjorter
- Varme gensere
- Cardigan
- Ull jakke
- Dektetiv jakke (kaller det, det jeg)
- Boble jakke nå som det er vinteren
- Skjerf
- Overzise lue
- Skinn hansker
- Pynte topper
- Tunika
- Blonder
- Sløyfer
- Hår bånd
- Store solbriller
- Converse
- Gladiator sko
- Sandaler

Kommer du på noe mer så fortell meg da vell :P, jeg skal på stor handel en dag og handle masse av dette, har mye av det, men ikke alt. Jeg driver nemlig å fornyer klesskapet mitt med nye klær, har fått en hel annen stil. Min egen stil, men en litt forandret stil en før om dere forstår:P


Ciao <3