fredag 13. februar 2009

Fakta dere kanskje ikke visste..




Siden jeg har noen nye lesere så tenkte jeg at jeg kunne skrive noen punkter dere kanskje ikke visste om meg..


- Jeg biter negler

- Jeg takler ikke fett på mat og liker best sunn mat

- Jeg liker ikke så godt godteri og brus lengre, har vendt meg av det

- Jeg har vært i Israel 3 ganger, og vært på samme konferranse som Ariel Sharon, og nå tidens statsminister i Israel, jeg har også blitt intervjuet av Israel Televition da jeg gikk i tog for å støtte Jødene

- Jeg har vært på oppdrag for avisen Norge i dag, og intervjuet en messiansk Jøde

- Jeg har danset hip hop i mange år, når jeg var liten danset jeg ballet og jeg har også gått på selvskapsdans kurs, sist jeg danset var jeg sånn 17 år, og jeg har faktisk glemt veldig masse..

- Jeg elsker å trene når jeg først lærte meg og trene ordentlig, før hatet jeg å trene, men etter jeg fikk personlig trener og meldte meg inn igjen på treningsstudio har jeg ikke mistet en eneste time!

- jeg har gått på folkehøyskole og vært i Filippinene på klassetur

- Jeg har vært i mange land i Europa og noen i Asia, jeg er i utlandet vært år

- Jeg har noe som heter Konjektiv svikt som betyr at jeg har konsentrasjons vansker til tider, jeg klarer f.eks ikke lese bøker

- Jeg har diskalkuli som vil si at jeg ikke klarer matte forståelse og har problemer med tall, f.eks klokka og sånt og hoderegning i det hele tatt

- Jeg har mange venner, men er ikke så ofte med de, jeg har tre bestevenner, to av dem bor nærme meg. Mens hun siste bor i holmestrand, vi skal møtes snart igjen :D

- Jeg elsker kaffe og kan godt drikke opp til 6 kopper daglig. (hehe), jeg er også veldig glad i te, men drikker den uten sukker!

- Jeg har vært vegetarianer i to timer haha..

- Jeg kan være veldig barnslig, men liker også være voksen og selvstendig

- Jeg liker egentlig å ha det ryddig, men noen ganger kan jeg ha det veldig rotete

- jeg er stor fan av Tokio Hotel, men det tror jeg dere vet, jeg er en ganske ny fan forresten

- Jeg mener jeg har min egen stil, men jeg liker egentlig ganske mye forskjellig, i det siste føler jeg stilen min har blitt mer og mer rocka

- Yndlings skuespillerne mine er Audrew Hepburn og Sandra Bullock

- Jeg har en spesiell kjærlighet for Jøder og Israel

- Jeg er veldig pratsom og slipper sjeldent folk inn, Nei da, men er veldig pratsom, men jeg kan også være en god lytter

- Jeg setter veldig pris på vennene mine

- Jeg er veldig følsom og kan veldig fort bli lei meg

- Jeg synes barbie dukker er pene haha

- Jeg er glad i tegneserier haha

- Jeg er veldig glad i historie og geografi og Israel historie, Bibel historier, og favoritt historien er Esther, mitt forbilde i Bibelen. jeg skulle også ønske noen ganger at jeg levde på den tiden, jeg har en tendens til å tro at det var lettere og leve på den tiden.. det er vanskelig og være Kristen på den tiden her og jeg føler det hele tiden blir mer og mer Jødehat

- Jeg tør og si at jeg er kristen og er veldig stolt av troen min

- Jeg er veldig fasinert av ikoner og ortodokse ting og ortodokse kirker i det hele tatt

- Jeg er pappa jente, men jeg er like glad i både mamma og pappa,

- Mine største forbilder er Hans Olav, mamma og pappa, broren min, Helina "søstra mi", Jesus, Paulus, Esther, Martin Luther King


Lurer dere på noe mer er det bare å spørre..