mandag 23. februar 2009

First pluss zise model in USA ever:)





Nå er det avgjort hvem som vant top model USA, serien er jo vist på Norsk tv sikkert lenge etter at den ble vist i USAJg valgte derfor å ikke søke på bilde av den jeg heiet på, på google før nå nettopp, pga da fikk jeg sikkert sett hvem som vant hehe..

Men nå er det altså avgjort å jeg fikk fort øynene oppe for kjære lille Anya, som desverre ikke vant, men hun kom jo tross alt på andre plass. Å jeg tror hun vil gjør det stort uansett å bli modell, mange som sikkert vil ha henne uansett siden hun gjør det bra.


Men Whitney vant da, og hun fortjente det virkelig, tenk å være den eneste pluss zise modellen i USAs historie som noen gang har nådd så langt og til og med har vunnet. Jeg synes det er tøft av hun og vise både formene sine og være stolt av seg selv.


Jeg har fått sengt masse dritt gjennom all den tiden jeg har blogget om at jeg er veldig veldig stor, før tok jeg meg veldig nær av det, og en periode blogget jeg ikke, men nå så gidder jeg ikke henge meg opp i sånne ting lengre, når man blogger å legger ut som livet sitt og masse masse detaljer så må man regne med dritt i blant, men det gjør også at bloggen vokser. Uansett om dere kanskje ikke visste det får bloggeren mere lesere osv..


Jeg er kanskje en av få overziser som velger å vise outfits, jeg har hengt meg mye oppi i vekt i mange år, men nå har jeg akseptert at jeg er den jeg er, å jeg kan faktisk gjør noe med det. Og det er jo det jeg gjør med å spise sunt og trene. Kanskje jeg ikke kommer ned i den størrelsen jeg egentlig skulle ønske, så er ikke det verdens undergang. Jeg blir fornøyd hvis jeg får på meg medium igjen.


Bare se på f.eks Whitney og Maria som vant grand prix i fjor pluss mange mange andre overziser, det er jo ingen som hakker ned på dem. Eller Maria har fått høre det av aviser, men hvorfor? hun er jo bare helt stunning.


Jeg synes alle bloggere der ute skal være stolt av dere selv uansett størrelse, jeg synes det finnes for mange av de syltynne bloggerne der ute, men HALLO, de får jo også høre at de er for tynne. Så hva er egentlig den perfekte kroppen? Jeg tror alle mennesker har sine komplekser, enten det er en nese eller en mage eller kanskje hoftene. Uansett om man er syltynn så har man ting å klage over.


Men det finnes da andre ting her i verden enn å fokusere på vekt, andre viktigere temaer man heller burde være opptatt av. Ja f.eks i nyhets verdenen, det blir alt for mye fokus på det perfekte utseenede i ukeplader, på nett og på tv.


Det at annoyme skal sjule seg bak et anonym navn er bare feigt, stå heller opp for den dere er å slutt å sleng dritt, ikke bare til meg, men alle andre bloggere der ute. Hvorfor gjør dere det? Hva er vitsen, det er så lett på nett, men HALLO det finnes ip adresser å oppspore, det kan alle bloggere gjøre, jeg sier ikke dette for en advarsel, men bare så dere skal forstå at bloggere også faktisk har følelser, jeg har sluttet å bry meg om usakelige kommentarer.


Men uansett gratulerer Whitney for en strålende seier som pluss zise model, du fortjener det virkelig :)


Ciao <3