mandag 23. februar 2009

Mine mål innen 2012





Dette er mine mål innen 2012, om penger rekker, om helsen rekker om alt rekker får jeg bare satse på. Som kanskje ikke alle vet så skal jeg og Hans Olav gifte oss i 2012, jeg føler det er en evighet til, samtidig som tiden går fort. HALLO, vi har jo vært sammen i to år, å som tiden går fort, men samtidig føles det som om vi har vært sammen hele livet. Ja faktisk det føles sånn :)


Mine mål:


- Utdannelse. Vet ikke om jeg blir ferdig så fort, men skole skal jeg ihvertfall gå, hva jeg må ha av utdannelse vet jeg ikke enda, om jeg må gå noen kurs eller hva. Opus er ihvertfall et sted jeg vil gå, som kanskje ikke alle vet så måtte jeg droppe ut av vgs pga sykdom, noe som irriterer meg veldig, men jeg har fullført noen fag i ettertid som jeg har tatt opp igjen, jeg har også gått noe matte kurs.


- Jobb, målet er å få en jobb som sekretær i advokat firma, jeg gjør omtrent alt for å nå dette målet, men frem til det skjer så kan det nok være en mulighet og få noen små jobber, tenker mest på europris eller nille. Nå for tiden jobber jeg ikke, og har tenkt mye på å få den perfekte jobben, sykdommen har holdt meg tilbake, men jeg har ikke tenkt at det skal stoppe meg, jeg skal gjøre såååå mye for å få en perfekt jobb igjen. Men mye må være på plass til den tiden, og hva sykdommen min er får dere ikke vite, noen vet det hvis dere har lest min aller første blogg, men har allikevell ikke fortalt halvparten en gang, å dette holder jeg hemmelig på denne bloggen. Så det.


- Bilappen, om pengene rekker, jeg får spart opp, så skal jeg få meg det. Nå har jeg ingen penger spart opp, men jeg skal få spart opp så mye som mulig, dette er et stort mål for meg.


- Bil, jeg skal ha den perfekte bilen, har lagt planer allerede med styling, annlegg osv.. den skal vises frem på gatebil treff etterhvert, som dere sikkert ikke har fått med dere så elsker jeg bil, og det er en stor interresse, Hans Olav sin bil er helt nydelig og den er jeg helt avhengig av, men jeg vil jo også ha min egen, men hvem vil ikke det? hehe


- Reise, jeg skal se masse av verden, bl.a USA


- Lån, jeg har studiolån jeg vil betale tilbake og få det vekk, jeg har utsatt og utsatt den, og det begynner å bygge seg opp en del, jeg har studiolån fra folkehøyskolen på over 40.000


- Penger, jeg vil tjene en del penger, få masse i orden osv osv..


- Trening, det driver jeg med fortsatt og skal holde på en del år til, kanskje hele livet haha, eller ikke? når jeg blir gammel så orker jeg nok ikke trene, men det er en deeeeel år til hehe..


- Kilo, jeg skal bli tynn. Veie 65 kilo, som man skal veie i forhold til høyden min og ben bygningen min, jeg har gått opp masse masse kilo pga medesiner jeg går på og pga stoff skifte, det irriterer meg og det driver jeg å gjør en del med nå, med å spise sunt og trene


- Snus, jeg skal slutte med suns, virkelig slutte med snus, det er dyrt, avhengighets skapende og IKKE sunt


- Venner, ta opp igjen kontakten med venner som har flyttet langt unna meg


- Penger, spart opp penger til bryllup, leilighet, møbler og bryllups reise


- Blogg, få en mye bedre blogg


- Klær, utvide klesskapet med masse masse kule klær :)


- Helse, bli frisk og rask og ha et nydelig fantastisk liv med friskhet


- Hobbyer, ta opp igjen gamle hobbyer osv


- Spalte, få en egen spalte i en avis, tenker kristen avis


- Pappa, tale på møter som pappa, få en like bra blogg som pappa, skrive som pappa, studere Bibelen som pappa osv osv..


- Mamma, bli en like god husmor som mamma og lage like mye bra mat


- Broren min, bruke masse masse kul tid med han, gjør jo det nå også, men mye mer


- Helina og Frode, dra på masse masse besøk hos dem, Helina er som en søster for meg


- Tog og fly, ta masse masse tog og fly rundt omkring i Norge for å besøke folk jeg kjenner


- Gitar og trommer, lære meg og spille gitar og lære meg og spille mer på trommer enn det jeg kan


- interiør, få leiligheten min finere


- Israel, nyheter, utenriks, historie og geografi, kunne mer om dette pluss om kulturer


- Israel, dra masse ned dit


- Politikk, sette meg mer inn i det og gå inn for et parti som jeg interreserer meg for


- Bøker, lese mer bøker, men da må jeg få bedre konsentrasjon enn nå


Dette var en del, kommer sikkert på mer senere :)