mandag 16. februar 2009

090216




Hei bloggen! ettersom jeg sovnet sent i går så har jeg prøvd å sove litt nå, men rommet er helt lyst og umulig og sove i, så da var jeg nødt til å stå opp. Kanskje likså greit så jeg får sove til natten.


I dag skal jeg ta det helt easy, beinet mitt verker hele tiden og svir og gjør vondt og gå på, jeg nærmest halter bortover gulvet, så ja jeg tror at hvis det ikke bedrer seg så får jeg ikke trent denne uken her :(, skikkerlig kjipe greier, og det som er enda kjipere er at jeg ikke har gått ned mer enn to hekto siste uken, jeg veiet meg nå i sted nemlig. Noe som funker ettersom jeg ikke har spist enda (hehe).


Det ser ikke ut i leiligheten. Hvordan jeg klarer å rote så mye, er virkelig et mysterium?, jeg forstår det bare ikke. Jeg som egentlig liker å ha det ryddig. Det er deprimerende og se på alt rotet, så jeg må rett og slett ta det i dag, det er alt for flaut hvis jeg helt plutselig skulle få besøk.


Jeg skulle egentlig bytte inn kameraet i dag, men ettersom beinet svikter meg så tror jeg at jeg må prøve å drøye det til i morgen.. surt jeg plutselig skulle få det, det er etter sist trening, jeg fikk nemlig et digert gnagsår, det er skikkerlig ille sår. Får har virkelig ikke sett noe lignende sår på foten min noen gang. Det er et merkelig syn rett og slett.


Hans Olav kommer til meg i dag, han skal hjelpe meg med å rydde snille :) han er så snill og søt han, jeg elsker han så sinnsykt høyt :) han kommer om litt over to timer. Det blir koselig:)


HVA SKAL DERE I DAG DA?


Ciao <3