onsdag 11. februar 2009

090211







Hei alle sammen :) Nå er jeg hjemme hos mamma og pappa og sitter og blogger på ene siden av bordet, mens pappa blogger på andre siden av bordet. Pappa er så snill, det er mamma også :) de er bare verdens beste foreldre :)




Nå skal jeg snart spise noe sunt som mamma skal lage. Noe snitzel greier. Skal være her til 19 tiden, og da kommer Hans Olav og henter meg og vi skal ned i leiligheten min. Det blir kos og se han igjen, selvom jeg så han i går også (hehe), men når man er forelsket så savner man hverandre ganske mye. Sånn er det sikkert med dere også hvis dere har kjæreste?




Legen gikk greit, jeg skal tilbake og ta blodprøver enten denne uken eller neste, var også koselig og ha besøk i dag. I morgen skal jeg til mine bestevenner, så det gleder jeg meg til :) savner dem allerede hihi, vet dere leser bloggen min, Maren og Heidi, jeg er kjempe glad i dere, og dere er de beste vennene jeg noen gang kunne hatt :)




Jeg føler vi kan snakke om alt sammen, vi har så sykt mye til felles. Vi forstår og støtter hverandre, vi lytter til den andre, vi kan tulle masse, vi er ikke så høytidelige, vi har så å si samme musikk smak og film/tv smak (hehe), dere er bare best :) tusen takk for at akkurat JEG kan være venninnen deres :)




Klem til dere alle som leser bloggen min!




Ciao <3