torsdag 7. mai 2009

070509

Snart 17 mai dere, bilde tatt av meg 07:P
Hei bloggen! Nå har jeg akkurat hatt besøk og har slengt på meg en morgenkåpe, god formiddag forresten, jeg sov til litt før halv tolv hehe, så ja jeg fikk ikke ordnet meg før de kom, ettersom de kom halv hehe.. men det er de egentlig vandt med :P nå snart skal jeg vaske leiligheten for andre gang denne uken her hehe.. jeg får jo besøk i morgen, derfor vil jeg ha det helt reint hehe.. selvom det egentlig er ganske så reint her nå, så er det greit og ha det enda finere..

I kveld kommer Hans Olav mest sannsynlig, så det blir kos, ellers er det vell ikke så mye annet som skjer.. mer avslappning i dag, har vært litt slakk til trening i det siste, må virkelig skjerpe meg, det gjelder ikke kun kosthold, man er nødt til å trene litt også for å gå ned.. og det er jeg virkelig full klar over!! Denne helgen skal jeg overnatte i leiligheten, mamma og pappa har seff besøk. og da blir det ikke plass til meg hehe :P, selvom de gjerne vil at jeg skal overnatte da men, men jeg kan jo ikke ta plassen til gjestene akkurat hehe..

Nå får jeg vell straks begynne husarbeidet, det er jo litt trening det også? leste det på vektklubben at til og med å lese, brenner man kalorier av.. merkelig nok men..

Aller først skal jeg drikke opp min deilige vanilje kaffe, jeg er full klar over at det ikke er det sunneste her i gården, men så har det seg sånn at noe må man kose seg med i blant.. og dessuten er det ikke så veldig mye vanilje i den hehe..
Ciao <3