fredag 29. mai 2009

Good mornin:P

Hei bloggen! Off nå er jeg dårlig til å blogge om dagen, i går fikk jeg et migrene annfall og måtte bare legge meg. Det ble for mye stress hele kvelden.. men det var koselig stress :) ble bare så utrolig sliten så huet mitt ville ikke samarbeide denne gangen heller.. Jeg sa til Hans Olav at nå føler jeg må blogge, men han sa at nå bør du sove så jeg kunne heller blogge i morgen.. (i dag) så jeg håper inderlig dere ikke slutter og lese bloggen min, for det vil alltids finnes dager hvor hodet mitt ikke vil samarbeide..

But anywho, litt update fra i går, dagen stratet med et koselig jente besøk, så kom det en person til og vi hadde det kjempe koselig :) pratet og tullet, så dro jeg, mamma , pappa og broren min til Amigos for å spise pizza buffe, for å feire bryllupsdagen til mamma og pappa. Kjempe kos <3>
MEN i dag, skal jeg bare slappe av, så i dag skal jeg prøve og få blogget litt mer, jeg har ihvertfall gooood tid før Hans Olav kommer i åtte tiden :) men har ingen clue hva jeg skal blogge om da men.. så mulig det blir non kjipe innlegg, men skal se hva jeg får til hehe..
Men nå må jeg nesten få i meg litt mat først, blogger mer senere :)
Ciao <3