søndag 17. mai 2009

Hipp hipp hurra for Norge<3

Hurra hurra Norge! For en flott 17 mai :-) broren min er russ , sola skinner, folk er glade og Alexander Rybak vant i natt :-) kan det bli bedre?nå er jeg og Hans Olav i leiligheten og slapper av, det begynnte med at vi så på russetoget som min snille bror som jeg er så glad i var med i:-) så farte turen videre til Raufoss på koltbor sammen med Hans Olav, foreldrene og bestemoren hans med nydelig mat, jeg tror jeg spiste alt for mye hehe.. Men hallo det er jo Norges store festdag i dag :-) jeg fikk utrolig vondt i bena ned mine høye sko når vi gikk i sentrum, så endte med at vi måtte opp i leiligheten for at jeg skulle bytte sko haha, så ble ankel boots denne gangen! Jeg har ikke fått tatt noen bilder , noe jeg glemte seff hehe .. Senere i kveld skal vi opp til mamma og pappa og spise bløt kake, årets usunneste dag haha.. Men vi må jo spise dagens is hehe.. Tror jeg skal ha båt is :p

SÅ dette ser ut til og bli en koselig dag, gratulerer Norge for seieren på grand prix nok en gang og gratulerer for grunnloven og Norges største festdag :-) ha en flott 17 mai videre :-)

Ciao <3