fredag 29. mai 2009

Rotete rotete...

Måtte slette dette innlegget og et til, men her har dere ihvetfall updaten fra da jeg var hos mamma og pappa, huff hele bloggen er rotete nå, får se om jeg få slettet menyen og legge alt inn igjen på nytt:P

Hei bloggen! Nå sitter jeg på verandaen til mamma og pappa og blogger fra min kjæreIphone, været er nydelig og livet er flott :-) solen verner og jeg er glad :-) eneste jeg mangler nå er min kjære :-) sitter og drikker kaffe og alt minner om sommer :-) lukten av nyklipt gress er fantastisk ! Tror alle er glade på denne års tiden her :-) det er flott og møte så mange glade mennesker , folk smiler og virker lykkelige ! Planen med og blogge minst hundre innlegg i dag gikk ikke hehe.. Men ska få blogget mer når jeg kommer ned igjen :-) livet er hærlig dere! Blogg lysten har kommet tilbake og jeg føler meg i topp form at the moment .. NÅ gjenstår det bare litt tan til bade sesongen , tenk så herlig ! Jeg stor koser meg i solen, er sikker på det er flere og tyve verne grader :-) me like me like hehe.. Men vi nordmenn er rare til tider, enten klager vi for at det er kaldt, eller så klager vi for at det er for varmt ! En mellomting er kanskje greit i en sånn sammenheng? HeheMen nå får jeg drikke mer kaffe, blogger mer når jeg kommer ned i leiligheten ! Ciao <3