fredag 8. mai 2009

Update..

Føler meg så skrøpelig som disse oldisene her haha :P

Sorry for dårlig update i dag, men har vært så utrolig sliten og syk, når det gjelder hue vondt, kjeven og verking i kroppen. Det starte med at jeg nesten ikke har sovet i natt etter mange uker på rad, så sto jeg opp tidlig fordi jeg måtte.. så vasket jeg leiligheten for fjerde gang denne uken, og her snakker vi ikke raskt over med moppen, men her snakker vi med og tørke støv i alle hyller og overralt i hele leiligheten, vaske gulv ordentlig, støvsuge og alt mulig slags hardt husabeid som jeg holdte på med i nesten to timer.. så det endte med at jeg ble så sliten og en smule svimmel at jeg trodde jeg skulle svime av annenvært sekund.. og her overdriver jeg ikke i det hele tatt, jeg la meg på sofaen, var kjempe trøtt og sliten og skulle prøve å ta en liten blund.. men nei da, det gikk ikke.. så pelmet i meg flere kopper kaffe, og prøvde og holde meg våken.. bloggen var det siste jeg tenkte på, huet mitt dunket og kjeven verket i tillegg til hele kroppen, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, jeg tror jeg aldri har vært så sliten, jeg har stått på hele uken med å holde orden i leiligheten, så en gang måtte dette gå galt.. så jeg slappet av et par timer før jeg dusjet og sminket meg og så, så jeg litt på tv også måtte jeg sette på kaffe, dekke frem, tenne lys osv.. for da kom det et utrolig koselig besøk :)

Alt snudde om og jeg ble glad :) vi satt lenge og skravlet, drakk kaffe og koste oss! Så fikk jeg verdens fineste orkide:) tusen takk Helina og Liv, setter stor pris på dere :)

Så nå ligger jeg i sofaen som er ordnet til en dobbelseng og Hans Olav er hos meg, spiste usunt i dag ettersom det er fredag, så vi bestillte kebab pizza, orker ikke tenke på hvor en stor kalori bombe det er, men orket ikke lage ordentlig middag i dag, så vi endte opp med det, leiligheten lukter godt og ren.

Og jeg skal desverre ikke blogge mer i dag, orker ikke. Vil heller slappe av med min kjære :) Beklager så mye, men i dag orker jeg ikke blogge og jeg vil ikke føle at jeg må heller, men skal ta det igjen i morgen for da har jeg all tid som mulig. Jeg skal opp til svigers i morgen og spise middag, blir kos :)

Håper det går greit at jeg ikke blogger mer i dag. Tror jeg skal legge meg tidlig i dag, vil egentlig får med meg LA INK, men får se hva jeg orker, men bloggingen tar jeg igjen i morgen ihvertfall :P
Ciao <3