torsdag 7. mai 2009

If Everyone Cared

Jeg fant en random sang på iphonen min helt plutselig, sikkert hundrevis av bloggere som har blogget denne sangen, men jeg tar den jeg også hehe.. sangen heter If Everyone Cared og synges av Nickelback. Det var egentlig Maren som fikk meg til å høre på Nickelback, og jeg har flere sanger av de på iphone, men jeg har helt ærlig ikke vært så flink til å høre på de enda, har nesten 1000 sanger der, så det sier seg selv at jeg ikke får hørt alle.. men fikk ihvertfall hørt denne, og den er faktisk veldig bra. Eegentlig hadde jeg tenkt å vise dere en sang av Timberland, men den var det visst masse banneord i, og jeg som kristen synes ikke det passer seg helt og vise den til hele Norges land og deler av verden hehe.



Sitter og ser på one tree hill ASAP, men følger ikke så grådig med, men det får gå. Har fått vasket leiligheten igjen i dag, og det var digg. Men merket en smule slitenhet etterpå.. off.. hvordan kan jeg bli sliten av sååå lite? Har stått på mye i det siste og har hatt vondt både her og der som jeg har at the moment også.. men ja nok klaging, jeg begynner og bli vandt med både verking i kroppen, hugu (huet) og kjeven.. så jeg kan ikke plage dere med det hele tiden heller hehe :)

Håper dere koser dere i dag, finværet ser ut til og være forbi, så da må vi gjøre det beste ut av det som f.eks ASAP har jeg tent stearinlys i hele leiligheten, egentlig veldig stille nå, hvis vi ser bortifra at jeg har vinduet oppe og det bråker med biler att og frem, men ja. Sånn må man bli vandt med når man bor i blokk, og det er jeg faktisk. Så hadde jeg flyttet til et rolig strøk, så hadde jeg sikkert blitt veldig "urolig" av at det ikke var noen lyder rundt meg, og har tross alt bodd her i snart fire år nå, så nå er det som bekken som bruser en hærlig melodi haha..

Ciao da <3