lørdag 30. mai 2009

Interail

Da er det en god nyhet:) neste sommer skal jeg, pappa og Hans Olav på interail :) jeg gleder meg kjempe masse! Blir kjempe spennende, og jeg har hatt lyst til det siden jeg har vært liten, men har liksom aldri blitt noe av! Vi tar og kjører rundt i Europa med tog og besøker flere land, masse forskjellige overnattinger, kanskje på montell, noen ganger sover vi på tog og noen ganger på hotel eller muligens kloster :) Gleder meg som en liten unge! Reise rundt i fjellsekk, har en kjempe stor fjellsekk som er kjempe fin og grønn, tar med oss sovepose, kanskje sove litt på en tog stasjon eller noe, tenk så spennende :) og gjør sånne ting og ikke ta seg selv så høytidelig og føle man må sminke seg kjempefint hele tiden hehe.. blir nok litt shopping og se masse kule ting som museum og kjente steder, kan jo oppsumere alle stedene jeg har vært i, i verden.

Sverige, Danmark, Finnland, Estland, England, Shetland, Spania, Hellas, Kreta, Filipinene, Israel, Frankrike, Tyskland, Russland, Belgia, Nederland, Polen.. tror det var alle hehe..

Ååå som jeg gleder meg, nå ligger jeg nærmest på sofaen hos mamma og pappa og skal overnatte her til mandag, er meldt enda varmere i morgen enn i dag, så skal opp tidlig for og sole meg hihi..
Ciao <3