søndag 3. mai 2009

Au

Hei bloggen! Nå ligger jeg i senga i leiligheten og slapper av med Hans Olav, ble ikke noe kino i kveld allikevel, grunnet at jeg selvfølgelig skulle få den kraftige hodepinen igjen! Orker selvfølgelig ikke da og sitte i en kinosal med masse støy , jeg ville ha en rolig kveld i stedet! Så orker ikke noe bråk og vil egentlig bare ha det helt mørkt! Men blir jeg litt bedre skal vi se en film i leiligheten ihvertfall, skal få til og få blogget mer etterpå men for øyeblikket orker jeg ikke tenke blogg en gang, men lover og blogge senere i kveld fra pcen! Nå er jeg virkerlig lei disse kraftige hodepinene, kjennes nesten ut som migrene annfall, blir helt kvalm og svimmel og må bare legge meg ned med en gang.. Skal skjekke det med spesialist, men nå får jeg hvile litt mer, blogger mer senere:-)

Ciao <3