fredag 15. mai 2009

150509

hei bloggen og god formiddag, snart ettermiddag hihi.. i dag sto jeg opp klokken tolv, hadde sleep mask på meg som gjør meg ekstra trøtt fordi det klemmer på øynene mine og stenger alt lys ute hehe.. men jeg måtte jo bare stå opp, for kunne jo ikke sove hele dagen hehe.. så nå er jeg klar for en ny dag, og været er strålende, jeg sitter og ser på tv. Ikke det at det er så veldig mye interessant som går så tidlig på dagen, men greit og ha noe og gjøre hehe.. tenkte jeg skulle gjøre litt husarbeid nå, bare vaske litt på badet, noe jeg egentlig må gjøre flere ganger per uke, ihvertfall vasken, speilet og doen, ettersom jeg dusjer hver dag og har hundre ting på badet, blir det veldig fort støvete hehe..

Hans Olav kommer i kveld og skal overnatte, som vanlig hver helg (fredager til lørdager..) det blir kos :) Fredag er alltid ukens høydepunkt, godt og ha han rundt meg og passer på meg hihi..

Egentlig var det meningen jeg skulle til Maren og Heidi i dag, men hadde dessuten veldig vondt i hodet, så orket ikke.. men skal se dem igjen på torsdag neste uke, får håpe hodet mitt er litt bedre da..

Nå skal jeg pelme i meg litt kaffe og starte husarbeidet, jeg vet ikke hvilket bilde jeg i såfall skulle laste opp på dette innlegget, så null bilde på dette innlegget hehe..
Ciao <3