mandag 4. mai 2009

luuuv

Hei bloggen! Nå sitter jeg pent i sofaen og er både varm og kald og drikker en nydelig evergood kaffe. Sånn har jeg tenkt og sitte en stund for nå er jeg det jeg kaller døds sliten.. for nå har jeg nemlig stått på og vasket ut hele leiligheten, kun noe rot i gangen som jeg skal ha ned i boden i kjelleren etterpå, men ellers er alt helt strøkent, så gjett hva? Etterpå skal jeg ta bilder av leiligheten :) Så det blir kanskje stas for noen, mens andre kanskje ikke bryr seg hehe..

Så etterpå skal jeg på butikken og handle litt stæsj til kylling fileten jeg og Hans Olav skal ha senere i dag :) Jeg har ikke spist frokost ennå, for har nemlig ingenting i kjøleskapet, så blir vell pasta tenker jeg hehe.. men noe grillkrydder på, eller spagetti da. Jeg måtte slutte på den dietten jeg drev med, grunnet masse bivirkninger som fortsatt sitter igjen i kroppen, blant annet det med søvn..

Så nå har jeg skiftet til en mer sunnere diett, eller det andre var også sund med denne er det stikk motsatte. En helt vanlig diett, med helt vanlig kosthold, nemlig vektklubben sin :) Den er en diett jeg egentlig kan holde på med resten av livet, fordi det er en endring av livsstil hehe ..

Men nå får jeg slappe av med en god kopp kaffe :) Blogger mer senere, med bilder av leiligheten :)
CIAO <3