mandag 18. mai 2009

Da er det avgjort..

Jeg har migrene.. fikk vite det da jeg var hos legen i dag, fikk noen medesiner for det, så håper det hjelper mot de annfallene jeg får.. Kjøpte også noen smertestillende, og har også funnet ut at jeg har nikkel allergi, dette fant jeg ut da jeg hadde på meg et smykke i går som jeg seff måtte sove med i natt (noe jeg ikke skjønner hvorfor?..) og når jeg våknet i dag så hadde jeg fått utviklet masse eksem rundt halsen hah.. jaja.. så litt negativitet i dag for å si det sånn..

Men når det har sagt har jeg hatt en koselig dag med min familie og min kjære! Jeg sitter og drikker kaffe med Hans Olav nå og vi ser på brom på tv 2. Konseptet er veldig bra, men navnet synes jeg er litt rart og merkelig egentlig, men når det er sagt så liker jeg serien veldig godt :D

Fikk desverre ikke tatt noen bilder i går, for glemte visst det helt.. huff.. blir noe rydding etter helgen etterpå, ikke det at det er så utrolig uryddig her nå, men greit og få ordnet litt her hehe..

I dag er det den store tv-kvelden på tv 3, ettersom jeg har sett etter tror jeg det går noe på tv pal, i hele kveld haha.. jeg er en skikkelig tv-slave, noe som oftes ender med et stort problem, ettersom jeg noen ganger ikke kan finne på noe den dagen.. sånn er det når man ofte sitter inne og IKKE kan jobbe, så blir det mye tid forran tven, noe som ikke er helt bra, spesielt for migrene tror jeg, så dette må jeg seriøst kutte litt ned på.. men det er så fryktelig vanskelig! Off..

Men nå for jeg se America next top model :)

Blogges
Ciao <3