tirsdag 26. mai 2009

260509

Hei bloggen og god formiddag! Linsen er litt møkkete, men her ser dere ihvertfall noen crappy bilder av bordet mitt som er flyttet til stuen og mitt store elsk, klesstativet mitt :P synes det ble ganske stilig jeg. Har en del mørke klær merker jeg, skal henge mer på stativet etterhvert, for dette er ikke alle toppene mine, har litt skjørt der også :P hihi..

I dag sto jeg opp sent, men ikke så sent som nå da! Har egentlig vært våken lenge, men har sovnet igjen tusen ganger hehe.. sånn kan det gå, med et resultat av at jeg la meg halv ett i natt, ja for tenk det gikk alt for mye på tv..

Det startet med the girls next door klokke åtte (noe jeg seff gikk glipp av, but any who) brom klokken halv ni, resten av top model USA etter det, the starter whife (eller hva det heter) halv ti, paradaise hotel Danmark halv ellve og sist men ikke minst, to episoder av sex and the city. Så pratet jeg litt med Hans Olav etter det, og da ble jo klokken sånn ca ett, eller litt før, og da var jeg veldig trøtt og sovnet omtrent tvært.. skulle egentlig ringe han før for å si natta, men det var så forferdelig mye jeg skulle gjøre i pausene hehe..

Jeg skulle blant annet ned i boden min for å lete etter noen sommer sko, fant faktisk en del, blant annet tøy sko, lacoste sko og noen sandaler.. tok ikke med alle skoene mine en gang hehe.. også fant jeg et par pumps jeg måtte legge ned i boden pga de var for vonde og gå med så lenge på 17 mai, men er vell egentlig bare og gå dem til, så blir det litt bedre tenker jeg..

Det er de sorte med innlegg i på bildet om dere ser, sølv pumpsene mine er yndlings skoene mine av sånne pumps, de er bare helt amazing.. har hundre vis av støvletter og pumps i boden jeg ikke har fått rompa i gir og fått de opp i leiligheten enda.. hehe.. det har gått mye i converse i det siste, men ettersom det er sommer nå, må jeg nesten bruke litt pumps hehe.. støvletter blir for varmt, har et par ankel boots da, men de er oppe hos mamma og pappa hehe..

Men nå må jeg nesten få i meg litt brunsj hehe.. har nemlig ikke spist enda så treg som jeg er hehe, skal prøve og få blogget litt mer i dag, har en del vondt i hodet så vet ikke om jeg orker så alt for mye, Hans Olav kommer i kveld for å pleie meg hehe..
Ciao <3