torsdag 14. mai 2009

Å det er helt mad asså haha.. Digger Pepsi

I dag blir det en Pepsi reklame som dagens sang, denne reklamen er jo bare helt mad rå hehe :P Britney Spears, Beyonce og Pink synger We Will Rock You. Jeg elsker stemmen til Britney, det har jeg egentlig ALLTID gjort, hele konseptet med denne låten og denne reklamen er helt rå :P for dere som digger pepsi like mye som meg vil digge denne låten også. Jeg foretrekker DIET PEPSI ,du får i utlandet, hvorfor vil ingen ha den inn i Norge egentlig? Tror dem vi får en sykdom av og drikke den eller? haha. jeg får starte en kampanje, eller enda bedre, innportere selv og selge selv og tjene milioner. å det hadde vært noe det..



Dere skjønnte vell jeg tulla nå? hehe.. enjoy the song :) jeg skal se litt på tv, og vaske unna resten av klærne mine, problemet med å ha et felles vaskerom er at det ikke alltid er ledig, jeg harvaskedag i dag, men hender jammen meg jeg setter på en vask når dagene er åpne, men her lønner det seg og være tidlig ute, for er tross alt bare to gutter som bor i etasjen, resten er jenter. Men tviler vell egenetlig på om noen i det hele tatt skifter klær så ofte som meg. men så vasker jeg omtrent nesten hver dag også da, ihvertfall har jeg gjort det i det siste:P hehe..

Nok babling, blogger mer senere:)

Ciao <3