tirsdag 12. mai 2009

Try Again

Husker dere denne? Det er Aaliyah feat. Timbaland, låten heter Try Again, og er dagens seneste sang hehe.. er litt sent ute med innlegg i dag. Denne sangen er veldig gammel, men utrolig bra, husker jeg digget den før , vell egentlig nå også :P elsker og høre på gamle sanger fra barndommen, de fleste på min alder husker vell dennè? hehe.. enjoy ihvertfall :P klærne kan vell diskuteres litt mer, kanskje ikke det jeg ville gått med, lakk har aldri vært helt min greie, selvom det er stilig på noen.. og bikini topp over en lakk jeans er vell ikke helt den beste outfiten, men all grets til utrolig bra dans og musikk hihi..



Dagen i dag har jeg tilbringt med dagens trim i solen, minuset var kanskje litt sur vind, men tok seg til når jeg og mamma hadde gått et langt stykke, med min kraftige hodepine er det godt med frisk luft, tusen takk for en flott tur mamma :)vi stoppet turen innom plantasjen, der fant jeg to lys beholdere, jeg og Hans Olav testet de ut i sted, fantastisk fint lys i dem, skinte helt fantastisk, de var rosa seff, de må jo passe til det andre interiøret hehe.. så ble det mer trim med Hans Olav på kveldingen, da gikk vi til butikken og bærte på litt av hvert av diverse mat.. så ble litt liksom fantasi vekter i hendene da. Herlighet all trening gjelder vell? hehe.. Poirot var jo helt gal i dag, bjeffet omtrent på alle hundene som gikk rundt der med eierne sine, takk og lov at de hadde bånd på seg.. men Poirot er jo bare snill, men jeg tenker på de andre hundene, for de var ganske rampete de også hehe.. Poirot er kjempe søt da :P hihi :p

Nå skal jeg rense kaffetrakteren, eller det vil si, jeg holder på med det, må bare slå igjennom noen runder til hehe..

Ciao <3