onsdag 20. mai 2009

I cant live whitout music..

I dag blir det flere sanger av dagens sang hehe, dette er yndlings sangene mine av de størte pop prinsessene, og da vet dere sikkert hvem jeg prater om?.. hehe. Seff Britney og Christina :P Etter min mening har det alltid vært Britney, men Christina ligger like rundt hjørnet, og jeg elsker disse sangene. Jeg valgte tre sanger av hver, finnes tusen andre bra sanger av de, men jeg liker disse best, hersnakker vi noe ell gammelt og noe nytt :P Christna sin sang Genie in a bottle (den aller siste sangen) er den første låten hun ga ut og den er vell fra 1999 eller noe sånt, og jeg husker godt jeg gikk med sånne klær. Dongri klær går greit, men når det kommer til denne forferdelig orange sports buksen o.l pluss de alt for korte toppene, gir jeg meg fullt in og ut.. håper virkelig ikke det kommer til moten igjen.. men disse toppene med fryser går jo ganske greit hehe :P vi ser jo nå at jeans jakkene (dongri jakkene) har kommet tilbake, så det er vell bare et spørsmål når det andre kommer etter.. jeg er ihvertfall ikke den første som slenger meg på bølgen, eller jeg vil faktisk ikke synke eller bli bløt, så vi dropper det med en gang hehe.. enjoy the songs :P













Nå er det Paris Hilton new bff, føler nesten det eneste jeg har gjort i dag er og sitte pal forran tven.. ikke rart jeg har vondt i hodet. lagde meg nettopp kveldsmat.. godt med grov brød med philadelfia ost:)

Blogger mer før jeg legger meg, nå er det mer tv og så opprydning, oppvask o.l

Ciao <3