søndag 17. mai 2009

Heia Norge

Hei bloggen! Har blitt lite blogging i dag, følte liksom ikke for og blogge når jeg er på besøk.. Men blir ihvertfall et lite, bittelite innlegg nå , ligger i sengen at the moment med verdens værste hodepine! Ettersom jeg blogger fra iphone, blir det no picture at the moment, men innlegg er innlegg og uansette et innlegg uten bilde er vell bedre enn ikke noe? Hehe.. Håper på en sterkere bloggdag i morgen, nå vil jeg egentlig bare sove.. Har stappet i meg et par paraset og håper på at hodepinen skal gå over til i morgen.. Er tross alt 17 mai og nok og finne på hehe..

Ellers vil jeg bare takke Alexander for en strålende Norsk seier !! Gjett hvem som skal
Se finalen i Norge a? Uansett om biletten uansett koster tusen spenn så skal jeg dit hehe.. Hele Norge skal vell dit haha nei da :-) vil innrømme at i fall in love whith the song all over again hehe.. Litt engelsk tåler vi vell hehe..

Ligger nå med bamsen min, lille bebi ovas som jeg kaller han hehe, den mest slitte bamsen jeg har med et øye på skrå, tynn, som har krympet, som har kjegg og som til og med har blitt litt grå håret hehe.. Og bamsen har bare levd 22 år til nå hehe.. Kanskje bamse år lever litt lenger haha.. Men nok fantasi prat, må sikkert opp tidlig for og se barne toget, men det får vi se på hehe:-)

Natti natt <3 p.s så camp rock i dag :) drit bra :-)ciao