onsdag 20. mai 2009

200509

Hei bloggen og god formiddag! Nå har jeg hatt besøk av to koselige mennesker så har jeg sitti ute på verandaen med hun ene for han andre måtte dra:P Fikk ikke vite hvem som kom før i dag tidlig, men var utrolig koselig :) så nå sitter jeg og ser på top chef, husker ikke hvem som vant, men vet hvem som kom til finalen og hvem som kom til semifinalen hehe..

I dag skal jeg være alene, kommer til og savne Hans Olav :( men skal bruke tiden furnuftig og finne på et eller annet kødd hehe.. kanskje en spa kveld? Jeg skal se paris hilton new bff og se reprisen av Gossip girl på søndag, synd pari hilton new bff ikke går på nett tv på tv 3, men har sett mange av de første episodene for leeenge siden, skjønner ikke at serien begynner på norsk tv før nå.. har gått for lenge siden i USA og episodene er allerede ute på nettet for en god stund siden hehe..

Men nå får jeg se litt på tv.. har hatt en del hodevondt før i dag, utrolig irriterenes fordi det er så mye jeg må ta hensyn til, mye søvn, legge meg tidlig, stå opp til normal tid, ikke spise for mye ting med kakao og sukker i, ikke for mye stress, drikke mye vann og spise regelmessig og ikke minst frokost.. apropå frokost, har visst glemt og spise det i dag jeg, må nesten ta meg litt nå, men tror jeg lager middag nå. Blir suppe i dag, skal lage den ekstra tykk, for det er det jeg liker best, for tynn suppe er apsolutt ikke godt hehe..

Men da får jeg nesten lage det nå, har drukket alt for mye kaffe i dag, så skjenner jeg er litt små kjelven i hendene og litt små kvalm.. off..
Ciao <3