fredag 22. mai 2009

Man kan føle seg vell med så enkelt som akkurat det..

Hei bloggen! Nå sitter jeg i sofaen med ganske så sterk hodepine, jeg har annfall stadig vekk og i går kom det enda et sterkt et.. så la meg tidlig i går også, vet ikke hvor mye jeg orker og blogge i dag, ettersom hodet mitt gjør veldig vondt og jeg bare venter på tidspunktet hvor det svartner helt igjen.. og da må jeg ta migrene tablett og da blir jeg så sykt trøtt sånn at det skjennes ut som jeg har tatt narkose eller noe sånt.. men i dag skal jeg på apoteket og hente mer migrene tabletter.. så Hans Olav kommer og henter meg i halv åtte tiden.. og han skal overnatte etter det :D så litt lyspungt i hverdagen hehe.. så blir litt tv og sånt, så jeg skal overraske han snart med og ordne litt her :) så skal jeg dusje og ta på meg min fineste sminke og pynte meg litt så jeg med en gang føler meg litt bedre hehe..

det hjelper virkelig på og pynte seg litt, uansett om man ikke skal noe spesielt, men skal bare på butikken, kan man jo uansett ha på et par smale jeans og en fin cardigan eller blonde topp eller noe sånt, og noen smykker:) ordne håret, ha på seg pumps eller balerinas, og ikke minst ha på seg litt ekstra med sminke, eller bare litt øyesminke somer naturlig, litt søt og litt på huden og den fineste lip glossen, kanskje et par øredobber i tilegg, man føler seg så utrolig mye bedre, og de ekstra ti minuttene på badet er kanskje vært det? Det er ikke så mye man trenger og gjøre til og føle seg vell, kanskje er det enkleste og barbere leggene etter man har dusjet, føler seg litt mer ren, ha på seg sin fineste parfyme lukt som gir oppmerksomhet til andre mennesker, det er så mye dere kan gjøre, og man trenger ikke bruke så mye lengre tid på badet, jeg er sikker på dere har et eller annet enkelt i skapet dere kan ha på dere..

Det fineste enkleste jeg har som er søtt er et par smale jeans, en beige cardigan som er passe lang og enkel, en lyserosa blondetopp med detaljer og mine yndlings sko som er converse, ellers har jeg fine smykker og slikt, dette er et enkelt outfit som forteller hvem jeg er, jeg liker det mer søte, og det er perfekt til meg :) dette kan jeg gå med til hverdags og føle meg vell, kanskje ha et par fine hårspenner eller flette en kinesisk flette:) det skal ikke så mye til, men det som gjør det ekstra digg er å dusje og sminke seg, man føler seg mere reinere da:)

Jeg skal pynte meg i dag, ha på meg noe søtt og nydelig, noe enkelt med allikevel fresht:)

Håper dere får en fin dag :) Nå skal jeg se litt på tv :) vurderer og kjøpe pepper mynte olje i dag, det skal visst hjelpe litt på hodepine :P så må jeg jo skjekke nettbanken, er veldig spent på om jeg har fått inn lønn nå :P også har jeg en høv med regninger som skal betales.. det kjedeligste jeg vet.. off, men det må gjøres :P
Ciao <3