tirsdag 19. mai 2009

The hills

Lurer på om jeg skal begynne og dele med dere episoder av the hills :P Fant denne på denne bloggen: http://fashionjunkiie.com/ , jeg synes det er bra hun deler episoder med oss, så da tenkte jeg at jeg skulle gjøre det samme :P Jeg elsker the hills :) mulig jeg finner noen andre serier jeg kan dele med dere også :P Dere bør forresten besøke bloggen til fashionjunkiie, hun har en utrolig bra blogg :) jeg opprettet en fan klubb til henne på facebook :) jenta har utrolig bra stil som er gjennomført, og hun er kjempe søt, besøk bloggen da vell :)



Nå skal jeg rydde litt her og vaske opp før Hans Olav kommer:) i morgen får jeg besøk :) uvisst hvem som kommer, vet om en person ihvertfall :P håper alle får en strålende dag :) skal prøve å få blogget litt mer i dag :) Stylelista på tv i kveld :) utrolig bra serie :) har drømt om å jobbe i et fashion blad, eller være stylist eller være disigner eller flyvertinne haha.. litt vidt forskjellige ting, men ingen av disse jobbene kommer uansett aldri til å skje :P bare en drøm liksom..

Ciao <3