fredag 15. mai 2009

Hva skjer med verden?

Ulrikke har blitt hacket, jeg synes det er så urettferdig!! Hvorfor vil noen finne på noe sånt? Det er helt sykt! Tenk hvor kjipt det er for henne som legger så mye arbeid i en blogg, så mye urettferdig hun har måtte oppleve av mobbing på bloggen, et eksempel er at noen skrev at kjæresten hennes hadde vært utro!! Noe som ikke stemte i det hele tatt!! Hvorfor gjør folk sånne ting? Hvorfor er folk så urettferdig?

Jeg synes Ulrikke virkelig er et forbilde, på måten hun ser på verden, alle hennes sterke meninger om f.eks dyremishandling og fattigdom, sånne viktige temaer i den verden vi lever i! Hun har en fantastisk fin stil og er IKKE redd for å skille seg ut i mengden, Ulrikke er virkelig unik! Og hun virker til og være en jordnær og god person, hun har ikke gjort noen noe som helst vondt, og allikevel må hun oppleve sånne grusomme ting som å bli hacket.. jeg tenker mest på Ulrikke, seff er det fælt for oss som leser bloggen hennes hver dag og som f.eks jeg som er totalt avhengig av bloggen hennes og må titte innom flere ganger daglig.. men det er ikke viktig i den store sammenhengen, jeg tenker på ulrikke som må gå igjennom så mye vondt.. Det virker som det er noen som har noe imot henne, og sånn er det i blogg verdenen, mange opplever skjikane, og jeg har opplevd det selv.. og jeg vet at det ikke bestandig er like lett, så jeg var nødt til å stenge for kommentarer og jeg vet ikke hvor lenge det kommer til å fortsette, men dette gjelder ikke meg. Dette gjelder ei jente som er utrolig søt og som bor i en fin leilighet i Oslo med en perfekt kjæreste for henne, hun har en god stil og noen er tydligvis missunelige!

Men en ting jeg har sagt hele veien som jeg fortsatt står for er at, er det noen som ikke liker en blogg. Hvorfor ikke bare klikke seg ut? Det står et kryss til høyre øverst på skjermen, man er ikke nødt til og lage noe ondskaps fullt ut av noe man ikke er enig i!! Jeg mener, det er ikke alltid jeg er enig i alt hva folk skriver om, jeg har egne meninger og jeg som alle andre personer kan bli provosert, men jeg gjør ikke noe med det, jeg bare klikker meg ut, jeg orker ikke legge igjen masse ondskapsfulle kommentarer og enda værre. Jeg hacker INGEN for det, alle har forskjellige meninger,alle personer er unike og deler ikke alle synspunkt på ting, mange har forskjellige stiler og alle har forskjellig personlighet og INGEN er like!! Alle mennesker er forskjellige og det gjør jo verden til et bedre sted, hvorfor ikke bare akseptere det da, i stedenfor å gjør noe ondskapsfullt ut av det. Jeg mener, hvorfor tror dere det finnes mobbing, urettferdighet og ikke minst krig? Det er fordi det finnes ondskapsfulle mennesker ute der som eier en ren missunelse eller er uenige i noe..

Hvorfor kan ikke alle mennesker være snille mot hverandre?

Go Ulrikke, jeg håper bloggen din kommer tilbake og du fortsetter og blogge, du er et stort forbilde for mange!!