mandag 11. mai 2009

Den er rååååå!! ????

Hei bloggen! Nå sitter vi og ser på brom på tv 2, jeg og Hans Olav vil og merke hehe.. vi har spist deilig biff middag, laget av ingen andre enn meg selv :P hihi.. så resten av kvelden blir tilbringt foran tv-skjermen hehe.. jeg overrasket Hans Olav med å vske gulvet i stuen, vaske litt på badet, vaske opp og rydde, med andre ord var det helt strøkent når han kom :P så hadde jeg tent lys på bordet og pyntet med min kunst som serviett bretter haha.. fikk det faktisk fint :P, men så skjedde det som jeg tenkte mest sansynlig skulle skje.. den ene biffen var rå innvendig.. off, off, et biff stykke mindre, men vi ble mette for det, men tenk den hadde jammen meg stått og stekt i omtrent nesten en time, hvordan denne kunne blir rå innvendig er et mysterium.. men så var det et FEIT stykke også.. nå har jeg lært at jeg skal kjøpe disse pakkene med tynne stykker.. jeg har stekt noen biff den siste tiden, men har aldri noen gang opplevd at en biff var rå innvendig, og når den appåtil sto i nesten en time, og på passe varme også.. off off.. hehe, men vi overevde da, vi fikk mer enn nok:P hehe..

Nå gjenstår det og vaske opp etter middagen, og det har jeg tenkt at jeg skal gjøre nå.. hihi, men Hans Olav skal hjelpe meg da :P
Ciao <3