tirsdag 19. mai 2009

Who Do You Think You Are

Jeg føler det er en litt dårlig bloggdag i dag, sånn følelse jeg har noen gang hvor jeg har null idèr til hva jeg skal blogge om.. men kan ihvertfall ta å blogge dagens sang.. Who Do You Think You Are er sangen og vi tar en Spice i dag hehe. Spice girls er fortsatt diggbart synes jeg, det vekker mye minner fra den musikken der :) Men jeg viser dere de beste låtene da, for er ikke alle som er like bra :P men denne er skikkelig bra og vært og høre på :) so here you go cupcakes :) <3



Nå er Hans Olav hos meg og jeg vet det ikke er helg men vi var nødt til og prøve den nye melkesjokoladen med jordbær hehe.. den var kjempe god :) en ny unnskyldning til å kjøpe godteri hehe, jeg kunne ikke spise alt alene pga at jeg kan lett få migrene annfall av sukker og kakao, derfor spiste jeg minimalt, men det var veldig godt :) måtte jo nesten bare teste den ut, jeg anbefaler den ihvertfall, så her er litt gratis reklame hehe.. sjult reklame kaller vi det vell, eller lettere sagt. Det er ren reklame for freia, det er ihvertfall den best sjokoladen jeg har smakt noen gang hehe..

Men nå må jeg snart si hade til pus, han skal dra snart og da blir jeg ensom :( synd på meg er det.. og jeg ser han ikke før på torsdag :(

Men jeg skal blogge mer før jeg legger meg, var en liten tur ute i sted på kiwi. Ikke rare turen, men en liten tur i frisk luft var det ihvertfall.. jeg har hatt konstant hodepine i NESTEN hele dag.. så er passe sliten nå, heldigvis har jeg medesiner hvis det skulle bli for ille.

Håper dere har hatt en fin dag! Jeg har kjeda meg litt i dag, men har vært for sliten til å blogge for mye pga hodepinen, får håpe det blir en bedre bloggdag i morgen:P

Ciao <3