tirsdag 5. mai 2009

Nytt


Var på shopping før i dag og kjøpte dette: To par metchene sengetøy, et til Hans Olav og et til meg, da kan dere jo gjette hvem om er min hehe.. , en såpe kopp, en såpe, tre sånne blomster kroker til og henge håndkler på, en badehette, et laken og en brillepuss greie..
Sengetøyet fant jeg på kid, for de som vil ha det, såpe stæsjet fant jeg på såpe butikken og brillepuss fant jeg selvfølgelig hos en opptiker, det sier seg selv.. hehe..
Resten jeg kjøpte var mat, men det er ikke så viktig å ta bilde av hehe..
Ja så må jeg fortelle en liten historie fra kid, ja Hans Olav skulle plukke ut et sengetøy som var stripete, men jadda, der var det ei dame som tok sengetøyet rett ut av hånda hans, ja for hun skulle ha to stykker, og hun sa at Hans Olav måtte spørre om de hadde på lager seriøst han holdt sengetøyet i hånden, og hun tok det rett fra han.. MAKAN til oppførsel, jeg mener er folk virkelig så frekke? Ja, men uanstt, vi gadd ikke å spørre om de hadde på lager og endte opp med disse i stedet, selvom vi begge vil ha hver vår stripete, men sånn kan det gå. Hans Olav sa jo ingenting heller, for begge sto der med et stort sjokk.. vi gapte nærmest..
Anywho, nå har jeg ihvertfall byttet sengetøy og er klarfor å snart hoppe i loppekassen, men vurderer og ta oppvasken i morgen tidlig i stedet :P nå skal jeg skjekke litt blogger, rydde av bordet og så tar jeg sengen. Håper alle får sove godt, dette blir siste innlegget for i kveld btw.. orker ikke skrive mer nå, vi hòrs sen :P
Ciao <3