fredag 1. mai 2009

010509

Hei bloggen! Tenk at det er 1.mai allerede. Skikkelig gøy for russen i år tror jeg, ettersom veldig mange bloggere er russ i år inkludert min lillebror. Blir spennende og se broren min 17.mai, det gleder jeg meg veldig til :)
Jeg har aldri vært russ, men savner det egentlig ikke heller, gjorde det før. Men faktisk ikke nå,
kanskje fordi jeg har vokst og det ikke betyr så mye for meg? det vet jeg ikke.. men er tross alt en stund siden jeg gikk vgs.. er jo en liten stund siden jeg var 18. Kanskje jeg savnet det året etterpå? Men nå er ikke det å være russ som er det viktigste for meg, og jeg tror det kommer litt ann på hva man gjør det til.
Men uansett, gøy er det sikkert for mange hehe..

Good morning/ettermiddag folkens, jeg sov lenge i dag. Alt for leeenge, men pratet litt med Hans Olav så sov vell til litt før tolv hehe.. i dag var jeg trøtt som alltid. Ihvertfall i det siste.. er skikkelig trøtt om morningen, og i går la jeg meg faktisk halv ellve så er passe stolt nå hehe..

Så nå tenkte jeg og koke meg litt kaffe, få i meg litt mat etterhvert. Slækken, se på nett-tv. Og så om en liten stund er det shining av leilighet til helgen, for tenk jeg gjorde det ikke i går, eller jeg begynnte lettere sagt. Begynnte litt på badet, og bestemte meg for å ta resten i dag hehe.. Jeg får litt sjokk over hvor fort det blir mye oppvask, lager man en full middag med masse ingredienser, går det en del kjeler og slikt, og det er ganskje kjipt og ta igjen, for er det noe jeg virkelig hater så er det å vaske opp, men sånt er det i det vokse liv. Man må være selvstendig og klare seg selv og gjøre de pliktene man skal gjør som voksen når man bor alene.. så nå må jeg virkelig slutte og være en rotekopp hehe..

Blogges senere i dag :P
Ciao <3