onsdag 6. mai 2009

A natural look

I dag har jeg gått for en mer natural look. Foundation: Revlon, blush: Chanel, mascara: diorshow, øyenskygge: yves rocher, dip liner øverst: the body shop og lip gloss: victoria secret

Nå skal jeg straks legge meg. I morgen får jeg besøk også. Blir servert vanilla cofee :P hihi..

Jeg merker jeg har utrolig mye skrivefeil, men det har alltid vært et stort problem, kanskje ordbok er den rette tingen hehe?

Dette blir siste innlegg for i kveld, aner ikke om noe annet å blogge om. Huet mitt er helt grusomt.. det gjør såå utrolig vondt i det.. har hugu (hue) vondt hver eneste dag.. å det hjelper ikke uansett hva jeg gjør pluss at kjeven min verker og er stram, det føles som noen dunker i huet mitt med hammer eller et eller annet sterkt noe, og jeg får meg en på tygga av noen som hater kjever.. off..

Men nok klaging, jeg er faktisk veldig stolt av meg selv som klarer å holde orden rundt meg, i morgen skal jeg vaske leiligheten for andre gang denne uken her. Ettersom jeg har åpen stue/kjøkken løsning, blir det en del støv og smuler her og der. Og uansett er det greit og ha det litt rent her når jeg får besøk på fredag :P og for all del i morgen, men rekker ikke vaske til da, da men.. Støvsugde og vasket litt på badet i dag, da har jeg med ett litt mindre og gjøre hihi..

Koselig med besøk av Hans Olav i dag, får se om det blir noe tid til spa kveld i morgen, er evigheter siden jeg tok fotbad og hårkur.. og jeg har en skøv med hår på leggene, haha. nei nå tulla jeg, de barberer jeg omtrent hver dag, og har faktisk ALDRI hår der :P pga jeg har lavt stoffskifte, blir det sjeldent hårveks på leggene, eller faktisk aldri hehe, men tørre blir de da noen ganger, men hey vi har jo body lotion, tusen takk for de som oppfant kremen:P

Natta da :P blir sengen på meg snart:)
Ciao <3