torsdag 7. mai 2009

Hemmeligheten bak ren hud

Hemmeligheten bak ren hud er og ikke rense den i det hele tatt!!

Med en gang jeg sluttet med renseprodukter har huden min blitt helt frisk igjen, jeg har aldri aldri hatt så fin hud før, den glinser og ser naturlig ut.

Andre hemmeligheter: 1) Drikk masse vann 2) Smør deg inn med dagkrem om morgenen og nattkrem om kvelden (bruk en lett en IKKE fet) og bruk øyekrem 3) Dusj hver dag, da føler du deg mer freshere 4) spis sunt, masse grønnsaker 5) Ta vitaminer og det aller viktigste 6) fjern sminken før du legger deg :)

Følger du denne måten GARANTERER jeg deg at du ikke trenger å rense huden lenger!! Jeg har sluttet og bruke concealer btw.. og denne huden du ser på bilde er ikke sjult bak masse sminke, den er fresh og kommet rett ut av dusjen med minimalt med foundation.

Dette er dagens makeup btw.. bilde er også IKKE redigert i photoshop o.l sider :) all natural :)

NB: alle vil merke dager hvor man kan få en ekstra kvise, men det kan skyldes bl.a stress, ketshup, godteri, fett o.l.. f.eks så har jenter uka si en gang i måneden, det kan påvirke huden litt, men følg denne måten så vil du merke forskjell på kort tid :) funket på meg ihvertfall :)
Ciao <3