torsdag 21. mai 2009

210509

Hvorfor kunne jeg ikke fått rosa? Laget av meg :P
Okay for det første fikk jeg ikke blogget noe i går kveld før jeg la meg, for det andre la jeg meg halv ti og for det tredje så hadde jeg nåtidens værste migrene annfall, så kraftig har jeg ikke opplevd før.. det svartnet helt bokstaveldig talt og jeg så seriøst ingenting.. det var en følelse der om at jeg var blind og jeg klarer ikke beskrive det, nå skjønner jeg hvor fælt det måtte være og være blind, og det kan sikkert ikke sammelignes med de timene jeg hadde annfallet.. også ble jeg livredd for jeg hadde tatt den migrene tabletten i tilegg til en sovemedesin og en annen type tablett som virker for jeg skal sove godt.. det var noen minutter der hvor jeg lurte på.. kommer jeg i det hele tatt og våkne i dag? vil jeg havne i en slags transe og aldri våkne igjen?.. og jeg sov dypt og våknet tidlig og nå har jeg verdens værste hangover.. men og bli kvitt den krafktige hodepinen er vell det beste, da vil jeg heller være trøtt enn og få et sånt annfall igjen, noe som jeg kommer til og få og det ofte..

God morgen forresten:) det er sol ute og det så jeg faktisk ikke før nå, for har ligget i sengen til nå hehe.. ringte Hans Olav klokken ellve for hadde mareritt, og når man har mareritt så finnes det ikke noe bedre enn og bli trøstet av sin kjære hihi.. men strakkar Hans Olav, jeg vekte jo han.. off!! Men han sa det ikke gjorde noe så snill som han er, men seff lot jeg han sove lengre, så skal han ringe meg når han står opp :) følte meg litt ego der som ringte han når han sov..

Men han kommer til meg i tre tiden og går alt etter planen og jeg ikke sovner her jeg sitter eller jeg får et annfall igjen, så skal jeg til Maren og Heidi i seks tiden :) det blir kos :) føler det er en evighet siden sist jeg så dem.. eller ja det er det faktisk! Så håper formen er der så jeg får dratt :) venner er viktig og ha, og Maren og Heidi er de beste vennene dere kan tenke dere :) er så glad i dem <3
Ciao <3