fredag 1. mai 2009

Lets Dance

Dagens sang er Lets Dance med Vanessa Hudgens, en virkelig kul sang og danse til. Og
Vanessa Hudgens er utrolig søt, og en inspo når det gjelder stil. Hun har en fantastisk kul stil, og er forbilde for sikkert mange. Jeg elsker denne sangen, den gjør meg glad :-)



Nå sitter jeg og drikker kaffe og ser på one tree hill, har nettopp sett på et sånt stil program om hvordan man ikke skal kle seg og hvordan man skal kle seg, hvilken inspo det er :-) Jeg får masse tips selvom det er forskjellig fra person til person, men man kan finne hemmeligheter til hvordan kle seg når man har former o.l.

Jeg skal straks starte med shining av leiligheten, men må hvile litt for har verdens værste hodepine og tannpine.. greit at jeg skal til tannlegen snart, men er et eller annet rart med skjeven min, så mulig jeg må på sykehuset :-( har trekt alle fire visdoms tennene mine, så da er det problemet løst ihvertfall.. off det er den værste smerten jeg har opplevd, jeg har trekt de tre ganger, de to første gangene trakk jeg på vanlig vis med bedøvelse og greier, men det var bedøvelsen jeg syntes var værst. Det gjorde at jeg fikk utrolig tannlege skrekk så jeg måtte trekke de to siste med narkose, og angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det!! Så anbefaler alle som har tannlege skrekk og som skal trekke visdoms tenner og ta narkose! Utrolig behagelig og du kjenner ingenting, får bedøvelse i armen og en maske over munnen og nesen så sovner du tvært, og er verdens beste søvn, kjente ingenting at de drev på inni munnen min, og våknet igjen, og de holder ikke på lenge. Jeg tror jeg husker at jeg tok ut bandasjen inni munnen for jeg ville ikke ha den der haha, men man husker lite av hva som skjer der inne, man får noe beroligende først og det kan gjør deg litt små gal på en måte, jeg ble kjørt i en seng og husker jeg smilte til alle som gikk forbi meg. Sa masse rart og sånt, men det er bare gøy, folk på sykehuset, særlig sykepleiere er utrolig snille og forklarer alt hva som foregår. Så man føler seg egentlig veldig trygg!! Jeg trives på sykehus og synes ikke det er noe problem i det hele tatt :-)

Men nåfår jeg drikke resten av kaffen, så får jeg starte snart med og rydde og vaske :P

Jeg blogger mer senere :)Ciao <3