torsdag 14. mai 2009

140509

Good day bloggen, jeg har akkurat spist middag. Sweet and sour kylling med ris, digg! Har hatt besøk og vi har pratet hudpleie og makeup o.l, fikk en del tips der gitt :P Nå sitter jeg og ser på one tree hill og slapper av, huet er ikke så ille i dag. Det er bra. Håper bare jeg ikke får et annfall senere på kvelden.. jeg er ganske sikker på jeg har migrene, men skal ikke til legen før på mandag. Er veldig spent på hva det kan være.. vil bare ha et svar jeg og noen medesiner så det blir bedre igjen.. disse annfallene er helt grusomme. Så hadde jeg fått noe medesiner for det hadde det blitt mye bedre, får synes ikke vanlig paraset / ibux hjelper på sånn kraftig hodepine, har ihvertfall kommet meg litt ut i frisk luft i det siste og det er egentlig veldig viktig.. føler jeg klager veldig på det med hodepine, men er jo på en måte en del av meg nå hehe..

I dag får jeg besøk av Hans Olav, i morgen skal jeg til Maren og Heidi, det blir kos :) Nå er det Tyra Banks show, digger det, det er helt mad altså haha..

Nå skal jeg vaske opp litt og rydde av bordet, har fullt det med metta produkter og sminke, så nå skal det bort og settes i hyllene på badet. Drev å vurderte om jeg skulle shoppe noe på yves rocher sin hjemmeside, men vet ikke helt ennå. Jeg er en av de som får utrolig dårlig samvittighet bare jeg handler noe for 400, jeg aner ikke hvorfor, men har alltid vært sånn! Det er jo mine egne penger, jeg bestemmer jo selv hva jeg bruker de på, men hvorfor i all verden skal jeg få dårlig samvittighet da? Kanskje denne samvittigheten skal brukes på å styre meg når det gjelder penger, men når jeg allikevel trenger noe, enten det er klær eller produkter eller sminke og jeg bruker litt ekstra så er det utrolig slitsomt og få dårlig samvittighet når det gjelder det, jeg får det av mat og jeg, handler jeg litt ekstra får jeg dårlig samvittighet, kanskje det er fordi jeg tenker at da har jeg ikke nok penger igjen til f.eks og betale regninger.. jeg vet ikke, men slitsomt er det ihvertfall, men nå er det Tyra Banks show..
Blogger mer senere :P

Mascaraen jeg kjøpte i går var btw sinnsykt god, bruker den at the moment. Anbefaler den på det sterkeste, pluss at den koster BARE 60 kr på h&m.. me like!
Ciao <3