onsdag 6. mai 2009

Stuck

Sangen heter Stuck og synges av ei kristen jente som heter Stacie Orrico, jeg husker vi sang den på folkehøyskolen hele tiden, den var veldig popelær da og jeg simpeltent elsker denne sangen, teksten beskriver ikke akkurat meg, men kanskje noen andre hehe :p, just lissen.. dagens sang people.. :P



Hans Olav ringte og sa han kom alikevel, jeg ble kjempe glad :) Så jeg tar spa kvelden i morgen i stedet :P På fredag får jeg besøk av ei som heter Helina som var au pair for meg og broren min når vi var små, og ei som heter Liv. Får også besøk av mamma og pappa. Helina kommer helt fra Kristiansand og Liv fra Bergen. Blir koselig og få besøk :) Helina har ennå ikke sett leiligheten min, så blir spennende hva hun synes :) Blir kos :)
Helina er som en søster for meg og hun kommer fra Estland, jeg er kjempe glad i henne :)
Nå skal jeg drikke resten av kaffen og se litt på tv:) blogger mer senere :)

Ciao <3