søndag 10. mai 2009

Good mornin:P

Hei bloggen! Ble visst ingen blogging i går gitt.. jeg lå hele dagen i senga med værste hodepinen EVER.. jeg la meg tidlig i går og hadde sovnet før Hans Olav dro igjen hehe.. jeg sa masse rart og sånt visst hehe.. Men nå er det en ny dag og jeg har tenkt å slappe av, helt frem til tre for da skal jeg opp til mamma og pappa og besøket og drikke kaffe, så farer turen videre til Maren og Heidi, blir kjempe kos :)

Ikke noe særlig update fra i går frem til vi dro opp til svigers på kveldingen og var der frem til halv ellve tiden. Da var jeg så sliten pga hodevondt, så vi måtte ned i leiligheten, jeg hadde faktisk tenkt å blogge i går når jeg kom hjem, men hodet mitt stridde i mot, så bestemte meg for å blogge når jeg sto opp i dag, så jeg våknet i ellve tiden, spilte litt på mobil, så nå sitter jeg her i en dobbelseng i stuen og blogger til dere søtinger :P sov her i natt i stuen, i en hel diger dobbelseng, kjempe digg:) nå fryser jeg, jeg fryser noe helt forferdelig om dagen og får verdens værste frysninger av alle lyder som helst.. irriterenes kaller vi det hehe..

Men nok klaging fra min side, sola skinner ute, men orker ikke gå ut i dag, skal slappe av en stund til før jeg hopper i dusjen, skal prøve å få til litt mer innlegg i dag, men på kveldingen blir jeg jo borte, så hvis jeg ikke er alt for trøtt når jeg kommer tilbake.. ser vi ikke bortifra at det blir et aldri så lite innlegg da også :P

Men nå må jeg ringe mamma, høre åssen det går. Får ikke sett Hans Olav i dag, han er på messe :) men jeg skal ha det koselig allikevel jeg hehe.. dessuten ser jeg han i morgen, og da går det jo bra, ikke sant?
Ciao <3