tirsdag 5. mai 2009

perfekt outfit for 17 mai :P

Nå sitter jeg og ser på tv at the moment, jeg har funnet det perfekte 17 mai outfit. Jeg skal ha på meg en lys blå kjole, et sort skjal, en kåpe jakke som er sort som er tynt stoff selvfølgelig i tilfelle det blir kaldt og sorte pumps. Alt dette har jeg fra før, så da sparte jeg litt penger der også hehe..

Så turen i dag fører til Jysk for kjøp av sengetøy og diverse.. evt et billig sengeteppe, men målet er ihvertfall og få tak i et sengetøy med glidlås i noen freshe farger og laken som metcher. Blir digg og få nytt sengetøy, håper virkelig de har et kjempe fint sengeteppe som er billig, ellers skal jeg se om jeg finner noe til badet, en vi får se hva jeg finner hehe.. jeg har kjøpt utallige såpe pumper, og jeg ødelegger alle sammen, så vitsen for å kjøpe ny er nokså liten, men hvis jeg finner en smart løsning så kjøper jeg selvfølgelig det, jeg tenker rosa ettersom badet går i rosa, men finner jeg ikke det blir det sort eller evt hvit, eller en annen fresh farge som f.eks turkis.

Blir digg og få shoppet noe for en gang skyld, kjedelig og bare sitte inne!
Nå har jeg ryddet litt i skapet mitt, gått ned i boden med klær jeg ikke bruker så mye, da blir det ganske så mye ryddigere :)
Men nå må jeg straks sminke meg.. blogger mer senere, med bilde av det jeg har kjøpt:P
Ciao <3