mandag 25. mai 2009

Where you go i go

Hello!! og god kveld i stugu hehe.. nå sitter jeg og Hans Olav og ser på brom, vi har montert klesstativet, eller dvs jeg skulle prøve uten bruksanvisningen, men skønnte ingenting hehe.. så Hans Olav hjalp meg med detaljer hehe, vi brukte ikke bruksanvisning i det hele tatt, Hans Olav ser delene med en gang og da finner han ut hvordan det skal settes sammen hehe.. han er en handy man, han kan alt hihi..

Bilde kommer i morgen etter jeg har vasket leiigheten og ryddet litt på soverommet, bordet fra soverommet har jeg flyttet til stuen og pyntet med en blå/sort duk og litt pynt:P ble kjempe stilig :P

I dag er det tv-kveld, som vanlig på mandager hihi..

Men nå får jeg se litt mer tv, dagens sang er, where you go i go. Min nye yndlings sang :) utrolig bra! Sangen er tatt fra verdens beste pappa sin blogg, bloggen finner du her: http://www.bjornolav.blogspot.com/



Ciao <3