mandag 4. mai 2009

Leiligheten min









































Hei bloggen! Dette er altså leiligheten min fram til jeg skal pusse opp, som ser ut til og bli en stund til, men har ihvertfall sett en fin sofa, mangler bare en til som er helt lik, den jeg har sett er en sovesofa.
Som dere ser er leiligheten veldig liten, og det er jo bare jeg som bor her og det passer jo helt fint for en person! Jeg trives utrolig godt, bortsettfralitt støy innemellom, men alt i alt så trives jeg veldig godt og har egentlig blitt litt vandt med bråket, jeg har jo tross alt bodd her i fire år til høsten :) Dette er min første leilighet, det er en skyvedør til badet, men det passer egentlig helt greit, for folk vet jo når jeg er der hehe.. det er en sovealkåve, så er ingen dør til soverommet, kun et forheng. Men helt greit det også egentlig :) Lett og vaske i leiligheten ettersom den er ganske liten. Hyllen over spisebordet er helt ny i leiligheten, eller dvs , hyllen er ikke ny men det er ny i leiligheten. En hylle jeg har hatt siden jeg var liten hehe..
Som dere sikkert ser er det kun tre stoler, den fjerde stolen er på reprasjon, og håper jeg får den tilbake snart hehe. Jeg har to plater, og ingen stekeovn. Men er en felles stue uti gangen, så hvis jeg vil steke noe kan jg godt bruke den. Ellers er alt åpen løsning, noe jeg trives godt med. Av og til skulle jeg ønske jeg hadde oppvask maskin, men går helt greit og vaske for hånd hehe..
Er felles vaskerom og alle har egentlig en dag hvor vi kan vaske. Står navnet mitt på listen, men det er flere dager hvor det er ledig, da passer jeg på og få unnagjort en del klesvask. Men er ikke alltid så flink til det, så blir det en høv med klær og ta igjen hehe..
Vasker klær for øyeblikket btw.. håperdere synes leiligheten er fin, jeg trives ihvertfall veldig godt og har tenkt å bo her en stund hehe..
Jeg flyttet på en måte for meg selv når jeg var 16, bare at da bodde jeg på folkehøyskole, ellers flyttet jeg hit når jeg var 19. Og har tenkt å bo her til jeg og Hans Olav gifter oss :) Her går det ihvertfall ikke ann å bo to, så vi skal ha en stor leilighet når vi flytter sammen, som seff blir når vi gifter oss.
Ettersom begge er kristne, synes vi det er greit og gifte oss før vi flytter sammen, det er noe begge har syntes vært viktig og tro på siden vi var liten.
Nå skal jeg henge opp litt klesvask, dagens sang kommer litt senere. Skal prøve og få litt mer spennende innlegg fremover. Men vet bare ikke hva det blir enda, når jeg får tilbake kameraet mitt blir det outfits, det er ikke selvutløser på iphone, men beklager btw at bildene er litt av dårlig kvalitet, jeg klarer nemlig ikke holde hånden stille når jeg tar bilder hehe.. men dere ser jo någenlunde hva som befinner seg på bildene hehe, ble en del detaljer btw.. har en del ting i leiligheten, greit og vise det meste når man først er igang med å fotografere, men var utrolig kjedelig og laste opp alle bildene, ettersom det kun går ann og ta et bilde av gangen. Som jeg har skjønnt ihvertfall :P
Ciao <3