onsdag 13. mai 2009

Dagens innkjøp

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en shopping tur med mamma, vi dro også på kafè, hvor jeg smakte en nydelig kaffe mocca :) her ser dere bilder av dagens kjøp: hårspenner og øredobber som skal metche kjolen jeg skal ha 17 mai, roll on by h&m, barberhøvler, foundation og mascara
Alt fra h&m, jeg har kommet i det mønsteret igjen hvor jeg ikke skulle kjøpe makeup som er testet på dyr, men nå sa lommeboken i fra at i dag trengte jeg noe billig hehe.. roll on by h&m har jeg aldri testet ut før, håper den er bra hehe.. elsker de barberhøvlene, de gjør leggene smooth hehe..

På det øverste bildet ser dere de lyse beholderne jeg kjøpte på plantasjen i går :P
Jeg ga den diorshow til mamma i dag pluss en blush fra chanel, jeg angrer så på at jeg kjøpte vannfast diorshow, den er helt forferdelig, jeg er av de personene som søler noe helt forferdelig når jeg påfører mascara, og den vannfaste er UMULIG og får av igjen, ihvertfall må jeg bruke ca ti minutter bare på å får de av igjen.. så til dere som vil ha diorshow, IKKE kjøp vannfast.. med mindre dere ikke søler da hehe..
Jeg er litt små nervøs på at kanskje Petter og Benedicte går ut i dag på paradaise, for er nemlig de jeg heier på :P Petter er jo så morsom, det merket jeg fra dag 1 :P
Gikk tur i sted med mamma btw, litt trim i dag også hihi..
Men nå får jeg se litt på tv, blogger mer senere i dag :P
Ciao <3