søndag 3. mai 2009

Dagens dag :)

Hei bloggen! Endelig får jeg skrevet på pcen! Jeg og Hans Olav har nå ryddet og shinet hele leiligheten, skal få til og vise den snart. Må bare få vasket den ordentlig først hehe, og som sagt er jeg ganske treg til det, ihvertfall så vondt jeg har hatt i huet i det siste. Men nå går det ihvertfall LITT bedre, og skal prøve og få vasket den ut i morgen :P
I dag har egentlig vært en veldig koselig dag (se bortifra hodepinen, som forsåvidt kom på kvelden..) vi har kost oss ute, selvom det var litt kaldt til og sitte ute for lenge. Vi satt og koste oss med kaffe og lettis,og skravlet i vei jeg og mamma. Så har kost meg masse i dag med kvalitets tid med hele familien :) kjempe koselig :)
Nå skal jeg kose meg i soffaen med pcen og tven og ha litt alenetid etter Hans Olav har dratt..

Men nå får jeg prate litt med Hans Olav siden han skal dra snart :)
Ciao <3