lørdag 30. mai 2009

Kings of Leon

Jeg har hatt dilla på kings of Leon en stund nå, tenkte jeg skulle vise dere to av yndlings sangene mine nå for tiden av dette bandet,den nederste låten har jeg vist dere før, men får hele tiden nye lesere, så alle har sikkert ikke hørt denne låten.. hehe.. Enjoy :)





Nå for tiden går det seff i mitt yndlings band Tokio Hotel, så går det i Jonas Brothers, Miley Cyrus, Britney Spears, Christina Aguilera, Kings of Leon og sånt som det, er vell de det går mest i om dagen. Sånn som det alltid har gjort hehe, men Kings of Leon er ganske nytt for meg, men har vell digget bandet et par måneder nå eller noe sånt hehe, også er det gode gamle Spice girls jeg digger fortsatt hehe.. det skaper mye gamle gode minner, innen Techno verdenen er det Da Buzz som gjelder, digger de :) ellers er det yndlings artisten min Shiri Maimon som jeg har vist yndlings låten min av henne tidligere, ellers har jeg nye yndligs låter omtrent hver dag. Så får noe nytt på musikk verdenen for meg hele tiden, sanger som hele tiden klister seg i hjernen, og Tokio Hotel er jo mitt store musikk hjerte, og sangene demmes blir jeg aldri lei hehe :P

Ciao <3