torsdag 28. mai 2009

Update

hei bloggen, beklager for så utrolig dårlig update fra min side når det gjelder bloggen.. I går startet dagen med at jeg vasket leiligheten, så fikk jeg besøk av mamma og vi møtte broren min og gjorde et par ærends, så ble jeg med opp til mamma og pappa og var der en god stund , så kom Hans Olav og vi dro ned i leiligheten og jeg la meg for natten ganske skjapt etter det.. Hadde tenkt og blogge egentlig da, men det var fordi jeg følte jeg måtte , mens sannheten er at jeg egentlig ikke hadde så lyst..
Og da la jeg tanken fra meg for var egentlig kjempe trøtt og ville sove, men lover mer blogging fremover nå!

At the moment ligger jeg i sengen og blogger fra min kjære iphone :-) får besøk snart så må egentlig dusje nå :-)

Ellers vil jeg gratulere mamma og pappa med bryllups dagen :-) <3 kjempe glad i dere :-)

Blogger etter at besøket har dratt !

Ciao <3