søndag 24. mai 2009

Make it your own dream day

Jeg savner langt hår og denne hårfargen :(
Hei bloggen! Har funnet ut at jeg i nesten omtrent, kanskje alle innlegg skriver hei bloggen haha.. mulig det har blitt en vanesak :P hehe..

Nå sitter jeg i koseshorts, lyserosa college hood fra London, legg varmere som er myke og behagelige og varme sokker hehe.. perfekt hjemmeoutfit, skiftet til det når jeg kom hjem til leiligheten for å ha det mest mulig behagelig hehe.. ikke en sjans for at jeg går med så kort shorts ute i det fri, kanskje mens jeg soler meg i hagen til mamma og pappa.

I morgen er det forresten meldt over 20 varmegrader, da skal jeg sole meg forhåpentligvis, hvis ikke hodet mitt strier i mot, men annfallet i dag har ikke vært det illeste jeg har hatt, eller ille nok, men det varte ikke flere timer som de pleier, men kanskje maks en time, men har gått att og frem med hodepine nesten i hele dag, men har hatt stunder hvor jeg ikke har hatt vondt i hodet i det hele tatt, så dette er en mer behagelig dag:P

Jeg hadde egentlig tenkt og slutte og snuse i dag, men klarte ikke å holde ut mer enn kanskje et par timer hvor jeg holdte på og gå på veggen, så jeg må nok trappe ned gradevis, men har vært flinkere i dag til og ikke snuse hele tiden, så mulig jeg klarer det denne gangen hehe..

Sitter og ser på James Bond at the moment, har ikke fullgt med fra begynnelsen av, så skjønner egentlig ikke noenting av filmen, så tror ikke jeg skal følge med nå..

Har hatt besøk av Hans Olav, og det har vært kjempe kos :) Nå skal jeg bare slappe av resen av kvelden før jeg tar natten :)
Ciao <3