onsdag 13. mai 2009

Spice Up Your Life

Jeg har mange gode minner fra min såkalte Spice Girls fasen min, jeg har vært på konsert. Jeg og barndomsvenninnene mine hadde konsert hvor vi kledde oss ut som hver vår spice og danset, jeg kunne alle sangene utenatt, og var sikkert den største fanen. Jeg likte dem i en lang periode, samlet på bøker med bilder, hadde plakater over hele rommet, cder o.l.. jeg hadde masse av Spice Girls, og kledde meg som de.hehe.. Dette er ihvertfall en av yndlings låtene mine av Spice Girls, låten heter Spice Up Your Life og er sykt bra! Fant to cder av Spice Girls på mitt barndoms rom hos mamma og pappa, på ærlig innrømme at jeg digger musikken fortsatt hehe..



Nå skal jeg sette på en vask, blogger senere. I dag er det Gossip Girl, Ugly Betty osv.. jeahii.. Paris Hilton new bff begynner vell neste onsdag, håper inderlig det ikke går samtidig som GG.. men går sikkert på nett tv, på tv 3..

Ciao da :P <3