lørdag 30. mai 2009

God kveld i stugu:P

Bilde av Mjøsa og skiblander på Gjøvik :)
Hei bloggen! Nå har jeg sittet ute på verandaen siden tre tiden på dagen til nå, vi har grillet og kost oss, men ser ikke noe skille til tan enda, men tar ganske lang tid før jeg får farge også da.. her på Gjøvik har det vært over tyve varmegrader, vet ikke hvordan det er hos dere? Hørte noen rykter om at det hadde snødd i Finnmark natt til torsdag, tenk nå hvor det nærmer seg juni (som er på mandag..) og det snør så sent, stakkar de som bor der borte, nå vet jeg ikke sikkert om ryktene er sanne.. men glad for at jeg bor på Gjøvik hvor vi ofte har fint vær :) Synes egentlig Gjøvik skulle vært på vær kartet, de har jo Lillehammer på kartet hehe.. jeg er med i en gruppe på facebook som er FOR Gjøvik på vær kartet hehe.. Gjøvik har masse stolt historie, og det er faktisk fler som ikke vet hvor Gjøvik ligger, ihvertfall Raufoss, men så er ikke jeg så kjent ellers langt oppe i Norge heller.. og kan egentlig ikke så mye om Norges geografi, er mer sikker på det med ellers i verden, der er jeg litt flinkere.. men har glemt en deeel siden jeg gikk på skolen, for da kunne jeg alle hovedstader i verden utenatt og kunne peke på det meste på kartet, noe sier meg jeg burde ta opp igjen litt sånt på hobby basis, for er noe jeg interreserer meg for :) hehe..

En sommer, kanskje neste sommer? Skal jeg og Hans Olav reise litt rundt i Norges land. Det blir koselig :)
Ciao <3